Po powrocie do domu z dzieciństwa mężczyzna zaczyna badać sprawę wypadku w fabryce, w którą zamieszany był jego ojciec, krok po kroku odkrywając mroczne rodzinne sekrety.
Zdeterminowany chłopiec przyjmuje wyzwanie króla, aby wykonać trzy niemożliwe zadania w zamian za magiczną słonicę – i szansę dogonienia swojego przeznaczenia.
Po śmierci ojca dwaj przyrodni bracia stają po przeciwnych stronach nasilającego się konfliktu – z tragicznym skutkiem.
Życie dwóch kobiet znajduje się w niebezpieczeństwie, gdy stają naprzeciw skorumpowanemu systemowi szkolnemu, który ma wiele do ukrycia i posunie się do ostatecznych rowziąań w celu ochrony swoich tajemnic.
Sammy Fabelman dorasta w Arizonie po II wojnie światowej. Odkrywając trawiący rodzinę sekret, stara się jej członkom unaocznić prawdę za pomocą potęgi filmu.
Jillian i Blair uciekają z odizolowanego pustynnego kampusu Aviary, w którym Seth – przywódca grupy, dowodzi zamkniętą społecznością wyznawców. Program treningowy, któremu zostają poddani, zmienia ich świadomość, by Seth mógł zawładnąć ich psychiką. W trakcie ucieczki przez pustynię Nowego Meksyku owładnięte strachem i paranoją kobiety nie mogą pozbyć się wrażenia, że są śledzone, a Seth nieustannie kontroluje ich umysły. Gdy zapasy się kurczą, a ich zmysły zawodzą, Jillian i Blair stają przed przerażającym pytaniem: jak uciec przed wrogiem, który żyje w twojej głowie?
Genialny, ale zhańbiony londyński detektyw John Luther, którego męczy sprawa nierozwiązanego morderstwa, ucieka z więzienia, żeby dopaść sadystycznego seryjnego zabójcę.
Kathy jest odnoszącą sukcesy autorką przewodników turystycznych. Kiedy wraca do domu, aby załatwić sprawy ojca, przypomina jej się życie sprzed opuszczenia społeczności Amiszów oraz jej dawna miłość.
Owdowiały weteran wojenny bierze sprawy w swoje ręce, gdy porwana zostaje jego nastoletnia córka.
Chang to szesnastoletni Amerykanin o azjatyckich korzeniach. Zakłada się ze szkolną gwiazdą koszykówki, że zrobi wsad w dniu ostatniego meczu futbolu w sezonie.